Thursday 26 July 2012

Bon Appetit

toto je môj dnešný obed, ktorý som si vymyslela sama :) bol vynijakúúúúci...ňami ňami
postup :
naškrabem zemiaky, pokrájam na hranolky a dám variť tak na 15 min. pripravím si hrniec na dusenie brokolice.potom si premyjem ryžu a dám ju variť..nezabudnite dať olej lebo mne sa trošku spiekla. kým sa mi varia zemiaky, ryža a dusí brokolica začnem si pripravovať kuracie prsia. rozrežem ich na polku a medzi to dám bazalku (čerstvú), syr a znova bazalku. ten syr ako keby obalím v tej bazalke. pripichnem špáratkami, no a už len osolím a okorením.
zemiaky už asi budú hotové tak vylejem vodu a dám ich do rúry trošku opiecť, pravdaže nezabudnite osoliť a okoreniť. ryžu premiešam pridám bazalku, teda ja som ju dala aby nebolo cítiť spáleninu :) brokolica už asi bude, tak ju odstavím. začnem opekať mäso. čiže brokolica je odstavená, ryža by už mohla pomaly byť a zemiaky nechám opiecť do zlatista. neskôr ke´d je mäso už opečené ešte ho trochu podusím. všetko dám na tanier a pekne spapám. Dobrú chuť vám praje vaša BiBka :)

takto by to malo vyzerať....






No comments:

Post a Comment