Saturday 9 March 2013

DIY -black leather bag

Hello Hello !
Kedže sa mi včera nechcelo ísť von a mala som tvorivú chvíľku, konečne som sa pustila do tej dlho plánovanej listovej kabelky.
Vopred sa ospravedlňujem,ale zabudla som to fotiť takže tu bude len postup a výsledok.
Postup:
1,Kúpite si koženkovú látku, zips dlhý 45cm a ja som z takej nie peknej kabelky odstránila znak Fendi.
2, Na látke si pomeriate rozmery  30x50 cm, vystrihnete.
3, Kedže to mám na putko treba si aj to pomerať(ale to podľa vlastnej potreby) podľa veľkosti rúk aby nebolo moc tesné,ale ani voľné.
4, Obšijeme si putko po dlžke a prišijeme na prednú stranu kabelky.
5, ,,Kabelku,, si otočíme z vnútornej strany, prišijeme zips.
6, Ohneme ju na polovicu a po bokoch prešijeme.
7, Zips prišijeme aj na druhú časť kabelky.
8, No a nakoniec ak máme niečo na ozdobu, prilepíme alebo prišijeme to.

mini návod,kedže som zabudla fotiť





1 comment: