Tuesday 29 October 2013

Connect!

Min. víkend ako som už spomínala som bola v BA.. a bolo supersky!! V piatok sme boli v cvernovke na Connectovici. Je to taká stará budova a na treťom poschodí sa nachádza Connect. Nachádza sa tam veľký priestor na štýl NY bytu, kde sú kancelárie a rôzne zaujímavé veci. Boli tam milí,priateľskí ľudia, spoznala som kopu nových ľudí a proste TOP! Určite sa tam chodťe pozrieť keď budete v BA (majú super bar)  :)
tu je FB stránka, aby ste to mohli Lajknúúúúť :)

                                         * kamošky od módy - am besten*


                                                                         * španielska paella*



                                       *po veľmi prežitom koncerte :D *









                                       * asi nejaké tekéto fialové to mám, čakala som že mi to chytí na celú hlavu ale akosi nie tak mám ombréé..ha ha *


                                                                               XOXO

3 comments:

  1. krásne šaty! a ten účes :O Veľmi ti to pristane <3

    ReplyDelete
  2. Tess si riadne zlatá baba :) som taká rada že sleduješ môj blog..riadnú radosť mám z toho :) :) júúúúúúj

    ReplyDelete
  3. Nemusíš ďakovať :) Máš proste svoj štýl ktorý sa mi veľmi páči <3 a vlasy ani nehovorím,
    kebyže si ich môžem vymeniť s nejakou osobou si to určiťe ty! :)))

    ReplyDelete