Thursday 14 November 2013

Slovenská móóóda

Hello!
Akurát čítam na Fashion-Map o slovenskej móde. Ako som sa posledne zúčastnila Fashion LIVE! tak mám pocit že slovenská móda vážne ožila..je tu síce možnosť že som to predtým nevnímala alebo neviem čo..ale ako tak pozerám dostáva sa čoraz viac do ulíc a to hlavne od nových,mladých návrharov. Normálne rozmýšlam že fakt zainvestujem a kúpim si nejaký ten kúsok do šatníka , ale musím dlho šetriť lebo som teraz na mizine tak trocha. :) ale peniaze prídu! Naozaj vám odporúčam sledovať stránku Fashion-Map aj na FB, pridávajú super príspevky a hlavne nie sú tuctoví. Júúj taká som rada,že sme sa my konzervatívni slováci pohli ďaľej, kedže sa chcem aj ja v budúcnosti venovať módnemu priemyslu.
Teší ma to!! :) :) a držím palce nech je to čoraz lepšieeeeee :)

*tu sa mi hlavne vlasy na modelke páčia :D *

*tento kabát je určite môj favorit..ten spodok je úplne najviac*

*tento náhrdelník sa mi páááči, obyč ale zaujímavý*



Zdroj fotiek : Here!


No comments:

Post a Comment