Thursday 3 July 2014

First day in Dornbirn

Čaute :)
tak sa ozývam z rakúska.Cesta bola vtipná. Nastúpila som v rk o pol 7 ráno,v Bytči nám povedali že musime prestupiť v považskej. Odtiaľ nás odviezli do ladcov na autobuse (mimochodom jeden šofér zablúädil) a odtial do BA s 90min meškaním,čiže sme nestihli vlak do wiedne a z wiedne. Tak sme mali hodinu čas v BA,potom zas vo viedni sme zo Simmeringu prestupovali na metro do Westbahnhof a tam sme zas čakali hodinu a pol a odtial sme nastúpili do zlého vvozňa,ktorý išiel len po innsbruck takže sme prechádzali prvou triedou..zážitok :) a tak sme konečne sedeli v dobrom vozni. Prišli sme do feldkirchu kde som ešte musela prestúpiť na Dornbirn a odtiaľ mestskou č.1 k domu. Paráda. Cesta sa mi naozaj veľmi páčila :)
Inak v tom buse bola davová psychóza,všetci šaleli,že nestihnú nič..a od hnevu prešli k humjoru,bolo to zábavné sledovať :) inak prišla som sem o 22,50 i think..
Dnes, čiže 2. 7. som vstala až na obed a potom som išla navštíviť miestne "fitko" . Shopping is my cardio- Carrie Bradshaw :) nákupné centrum nič moc ale mali tam H&M to je základ,prosím! Posielam zopár outfitov









XOXO

No comments:

Post a Comment