Friday 29 August 2014

One pattern, Thousand use

V poslednej dobe mám také divné obdobie čo sa obliekania a nakupovania týka. Nemám chuť vôbec chodiť do tých nákupných centier, skôr si zájdem do sekáču a taktiež dlho som nešla do obchodu s tým, že si potrebujem niečo kúpiť. Mám pocit,že skôr nájdem niečo superské keď to nechám na náhodu a na plánované nakupovanie. Taktiež sa v poslednej dobe zaoberám viacnásobným využitým jedného kúsku zo šatníka. Naposledy to boli šaty a dnes je to tento kús látky,ktorý som našla pri upratovaní. Raz sa mi tá látka páči a raz zas nie, neviem vôbec čo z nej ušiť a preto som skúšala ako najlepšie by sa dala využiť. Keď som zistila,že sa mi páči na viac spôsobov mala som dilemu, tak som ju nechala tak a počkám na dobu kedy budem vedieť čo z nej bude :)
P.S.: ak máte doma nejaké staré veci, po starkej,tete alebo tak, dajte mi vedieť, rada by som sa na ne prišla pozrieť :)









Ktoré sa vám najviac páči? 

2 comments:

  1. Tie prvé <3 V tom Ti krásne vynikne chrbát :)
    My sme mali veľmi veľa vecí po bratrancoch a sesterniciach, a boli tam niekedy fakt krásne vintage kúsky..
    no mama sa raz naštvala, že to len zaberá miesto a všetko spálila :////

    ReplyDelete
  2. Ooo to prvé zozadu je veľmi super!

    ReplyDelete