Tuesday 27 November 2012

DIY - peplum and collar

Hello :)
Kedže sme tento týždeň doma, snažím  sa trošku tvoriť. Hlavne ked vidím niečo v obchode, že to je za takú ,,díki ti" cenu. To si radšej vytvorím sama = ušetrím a ešte ma aj hreje pocit že nik iný to nemá :) Originálnosť je základ !
S Peplum-om mi pomáhala mamina. I keď to vyzerá ľahko, bolo to dosť zložité, lebo sme nemali strih, tak sme si ho museli spraviť samé :) Kúpila som si koženku, ale čalúnnicku aby bola taká tvrdšia a tým pádom mi to tak pekne stojí. Som veľmi spokojná a ušetrila som cca 30€ :)
Collar (ozdobný golier) som už mala dlhšie v pláne,len som akosi nikdy ,,nemala" čas. Postup je jednoduchý : vystrihnete si oblúk z látky medzi to som dala ešte takú priesvitnú látku a nato daľšiu čiernu látku celé som to zlepila Chemoprenom..viem znie to divne ale drží,akurát trošku smrdí :) potom som rozstrihla gorále a nalepila podľa toho ako som chcela. Celé som to obšila aby sa mi to neprskalo  a prišila stužku.
P.S. : ten biely ruksačik je zo Second-handu za neuveriteľné 3,50€

Toto je výsledok môjho tvorivého týždňa :










No comments:

Post a Comment