Saturday 17 November 2012

Tiger Scarf

Uff tak tento týždeň že zabiják :( Písomka z matiky,ani neviem čo som počítala,ale viac-menej nič. Takže celkom bieda. Taktiež  mám aj pozitívne novinky.Bola som na premiére Twilight,síce som to nikdy úredtým nesledovala ani nečítala,išla som so spolužiačkami,že babská jazda a bolo Supééééér... skončilo to až v noci o 2 takže to malo ešte aj takú atmosféru. O deň na to čiže vo štvrtok sme zas mali KABU(bažantský,imatrikulačky) a potom smer mesto..taktiež supéér až na to ráno :D že? :D :D To by bolo asi tak všetko zatiaľ a VY sa ako máte? kľudne napíšte do komentáru :) Veď nás je zas o jedného viac, som rada :)
P.S.: zistila som že som čoraz viac závislá na speváčke menom Lana Del Rey!!!
        takto to vyzerá keď sa nudím a neviem čo so sebou tak si vytváram šaty zo šatiek a podobne :D







učím sa kresliť a nejako takto to vyzerá :) moja je trošku anorektička :D





No comments:

Post a Comment