Friday 2 August 2013

Shopping in London

Niečo málo k nakupovaniu. Veď vlastne kvôli tomu som tam išla :D Poviem vám tak: SUPER!!!
Prvý deň sme boli v tom už spomínanom Camden Town-e, boli to vlastne trhy/stánky s obečením, ale so superským oblečením.
Další deň nákupov sme už absolvovali na Regent a Oxford street. Bolo to úplne niečo iné, tam už chodili ľudia tak luxusnejšie oblečení, ale tiež tam mali riadny výber.
No a poviem vám jeden zážitok :) Kedže mojim hlavným snom bola návšteva Topshopu, poprípade kúpa nejakého super kúsku do šatníka, sen sa mi splnim. Ale to nieje všetko. Ja som sa v tom Toshope stratila!! fakt, naozaj. to bol des.. mal tri poschodia a vlastne to čo ste videli prvýkrát ste už nemali šancu znova vidieť pretože ste nevedeli ako ste sa tam dostali. No FUN.. ale inak to bolo super, nieže by som tam minula 2000€ (kebyže ich mám :D ) ale hádam aj 12000€. Poprvé, bolo to tam také drahé a podruhé bolo to tam také úžasné :) kúpila som si len jedno obyč čierne tričko ale veľmi sa mi vidí.. vynosím ho :) :) :)
Zopár mojích zrkadlových outfitov :












                        no tak tento chlap mal tak v peku,že dovidenia :D zozadu to vyzerá ešte celkom normálne ale keby ste ho z predu videli.. :( škoda že som ho neodfotila :(


           tak tento obchodík bol krásny. To čo vidíte su živé rastliny, ktoré boli nasadené po celej stene, celý bol taký prirodný, aj tie veci v ňom, také Hand-made vyzerali..krása

No comments:

Post a Comment